register now
support
contact us

הורים
רשומים
צוות
רשום
בנות
רשומות
בנים
רשומים
כניסה התוכניות שלנו אודותינו
  אודותינו  
דף הבית >> אודותינו
 
שאלות נפוצות

 

ש: למי מיועד ה'בית-ספר נט'?
ת: בית-הספר מיועד לילדי השלוחים שאין באזור מגוריהם בית-ספר המספק חינוך ברמה יהודית/חב"דית המתאימה להם. במקרים ובתנאים מסוימים אנו מקבלים גם ילדי אנ"ש שהוריהם אינם שלוחים.
ש: לאיזה גילאים/כיתות בית-הספר מיועד?
ת: בית-הספר לבנים לזכות מאייר וליליאן ניגרי, ובית-הספר לבנות פתוחים כעת לקבל ילדים מגילאי 5 ועד 11, מגיל הגן ועד כיתה ו'.
ש: איך נרשמים?
ת: ניתן להירשם בקלות ובמהירות באמצעות טופס אלקטרוני מאובטח.
ש: איזה ציוד טכנולוגי נדרש מהתלמידים על-מנת שיוכלו להשתתף בלימודים ב'בית-ספר נט'?
ת: מחשב נייד או נייח המוקדש ללימודים ב'בית-ספר נט'. מצלמת אינטרנט עדכנית וערכת אוזניות ומיקרופון (כזו שמשאירה את הידיים חופשיות) שתאפשר לילד לתקשר עם המורה והחברים. חיבור מהיר לאינטרנט, חשוב שיהיה בטיחותי ויציב. בנוסף, דרוש כמובן ציוד סטנדרטי של בית-ספר (מחברות שורה, קלסרים, עפרונות מחקים וכו, כל מורה ישלח לתלמידיו את רשימת הציוד בתחילת שנת הלימודים)
ש: כיצד נראה יום רגיל ב'בית-ספר נט'?
ת: בית-ספר נט פועל במתכונת זהה לכל בית-ספר יהודי. היום מתחיל בתפילה, בין השיעורים מספר הפסקות קצרות והפסקה גדולה יותר לארוחת צהריים.
ש: כיצד בית-הספר מתאים את עצמו לתלמידים מאזורי זמן כל כך שונים?
ת: בית-הספר פועל בשלוש מחלקות, המכסות את שלושת אזורי הזמן בהם גרים ריכוזים גדולים של תלמידים.
המחלקה האמריקאית (מיועדת לילדים המתגוררים בצפון,דרום ומרכז אמריקה)
מחלקת ECI – מחלקה לדוברי עברית (מיועדת לילדים המתגוררים בישראל, אירופה ומדינות חבר העמים לשעבר)
מחלקת AAA- (מיועדת לילדים המתגוררים באפריקה, אסיה ואוסטרליה)
שימו לב: זמני הלימודים משתנים ממחלקה למחלקה
ש: איך מתנהלות ההפסקות וארוחת צהריים בבית-ספר הווירטואלי?
ת: ארוחות מזינות ופעילות גופנית חשובים מאד לבריאות הילדים כמו למוטיבציה שלהם ללמידה. בבית-ספר ווירטואלי דרוש שיתוף פעולה בין ההורים לבית-הספר על מנת לוודא שאכן ההפסקות סיפקו לילדים צרכים חשובים אלו.
ה'בית-ספר נט' לילדי השלוחים מעודד את התלמידים בשעת ההפסקה לרוץ, לשחק, ולהפעיל את הגוף בחוץ או בחדר גדול. אנו לא מעודדים את התלמידים לשחק בשעת ההפסקה משחקי לוח, לחזור לחדר שינה שלהם, או לעשות כל דבר שאינו מעורב בפעילות פיזית.
ש: מתי מתחילה ומסתיימת שנת הלימודים ב'בית-ספר נט'?
ת: שנת הלימודים ב'בית-ספר נט' מתחילה בספטמבר ומסתיימת ביולי. אולם, מכיוון שבית-הספר פועל במוקדים רבים על פני הגלובוס, במקומות מסוימים יתכנו שינויים בלוח השנה. שינויים אלו ישפיעו בעיקר על תלמידים המתגוררים בדרום אמריקה ובאסיה.
ש: 'בית-ספר נט' נשמע רעיון מעולה, אבל האם זה באמת עובד כמו בית ספר רגיל עם שולחנות וכסאות?
ת: מאז הקמתו של בית-הספר דאגתם העיקרית והלגיטימית של הורים רבים עסקה סביב יכולתו של ה'בית-ספר נט' להחליף את בית-הספר הרגיל.
דאגה זו עמדה בראש מעיינינו ובעקבות זאת נקטנו באין ספור אמצעים חדשניים לפתירת הנושא. שילבנו בתוכנית הלימודים מספר רב של פעילויות וכלים אינטראקטיביים ללמידה. פיתחנו תוכנית הווי מקיפה מעבר לתוכנית הלימודים. ובנוסף, המורים שלנו מתמקדים בהטמעת החומר הלימודי בצורה חווייתית, מגוונת ובהפעלת התלמידים במהלך השיעור בדרכים יצירתיות.  
מנוקדת מבט נוספת, ל'בית-ספר נט' מעלות מיוחדות משלו. המורים שלנו גילו שהתלמידים מרגישים נוח יותר במסגרת לימודים זו מאשר באווירה הלחוצה של כיתה רגילה. כתוצאה מכך, התלמידים שלנו משתתפים בשיעור עם יותר בטחון עצמי, יש להם יותר אפשרות לבטא את עצמם והם מתרכזים ומתמקדים בלימוד.
ש: איך ה'בית-ספר נט' לוקח תלמידים מכל קצוות תבל ומגבש אותם לכיתה אחת?
ת: התוכנה הייחודית שלנו מאפשרת לתלמידים לראות ולשמוע אחד את השני, ובכך יוצרת להם מסגרת חברתית בה הם יוצרים קשרים. הצוות שלנו עובד קשה על מנת לעודד את קשרי הידידות גם מעבר לזמן הלימודים.
המורים משלבים בהוראה למידה שיתופית, ונותנים לתלמידים משימות קבוצתיות על מנת להגביר את האינטראקציה ביניהם. הם גם מכוונים את התלמידים להתקשר ולשלוח אימיילים אחד לשני בתקווה לגבש, לאחד ולחזק את החברות שלהם.
תוכנית ההווי שלנו מאפשרת לתלמידים למצוא פורקן חברתי. בתוכנית מועדונים, כינוסים והתוועדויות. בנוסף, לתלמידים יש אפשרות חד שנתית למפגש פנים מול פנים עם חבריהם לכיתה: במפגש 'חי' המתקיים במהלך חופשת הקיץ בארץ-הקודש. מפגש זה מפיח בהם רוח חיים, מאחד אותם ומשאיר להם זיכרונות טובים לכל החיים.

 
שאלות נפוצות
הגישה החינוכית
מבנה
חזון
התומכים שלנו
וועד הורים
מכתבי המלצה
תוכנית לימודים
שיתופי פעולה

     
 

 

 

Web Design by Dextel.net