School for teachers
רישום
מורים
שם משתמש
 
סיסמה
 
אפריל 24, 2024 - ט"ז ניסן ה'תשפ"ד    |    צור קשר       תמיכה טכנית
 
בוקר חברותי ז-ח

בכתה ז-ח עם המורה רחלי בלוי התקיים השבוע בוקר כתה בנושא 'עבודת המידות'
הכיבוד- אם חששתם. היה דיאטתי. אמרנו "עבודת המידות" לא?

במשחק פתיחה שהכינה לנו חשא סודקביץ- בחרנו 2 צבעים מהקלמר ולמדנו מהותה של כל מידה וההקצר 'הצבעי' שלה. עם ציון תכונות אופי מתאימות. היה מחכים ומעניין.

חסד- אווי סלמון ומוסיא איידלקופ הכינו לנו משחק חסדים. בלי לדעת מראש למי את מבטיחה את ה'חסד' שלך. הבטיחו תזכורת לספירת העומר. עזרה בעיצוב. ואפילו גלידה..
גבורה- משי דייטש ומרים קריצ'בסקי הכינו לנו כתבי חידה תוך שמירה קפדנית כיאה למידת הגבורה- אם טועים- מתחילים מ..התחלה!
תפארת- נחמה גרייזמן ודבורי הכן הסבירו לנו בדו שיח מרתק בין 'חסד' ל'גבורה' על השילוב של התפארת. והכינו משחק מעורבב אמיתי. לנו נשאר רק לזהות את הדמויות שמאחורי הערבוב הנוראי הזה.. היה מאתגר
נצח- מהותו של הנצח לנצח הייצר, הגאווה, הזלזול. מוסיא מונדשיין ומושקא פישר הכינו לנו משחק 'צוללות' אטרקטיבי במיוחד בגוגל דרייב- שאיפשר לנו 'להטביע' למצולות ים את כל המידות הרעות הללו. היה מקורי, יצירתי ומעניין.
הוד- במשחק שפירש את הוד לשני כיוונים שונים של הודיה=תודה והודאה=ווידי שיחקנו 'אמת או חובה' כאן לא היתה אפשרות להתחמק. צחקנו הרבה.
יסוד- הבסיס. היסודות. חני וולף ורבקה פרלשטיין הכינו לנו משחק ידע יסודי. שאלות פשוטות שאולי לא ממש פשוטות... את השאלות הן הציגו בסרטונים מתוקים שהציגו האחים שלהם.
מלכות- חסי גרליק וחוי סלמון החליטו לבדוק מיהי מלכת הכתה. בשאלות ידע מתקילות על בנות הכתה הן בחנו את הבנות ובסוף המשחק הכתירו את מלכת הכתה..

מקבץ תמונות מסכם- תהנו:




 
  בית ספר נט שלי (בטא)
  ציוד טכנולוגי
  גיליון הערכה לתלמיד
  פוסטים (בטא)
  מבחנים (בטא)
  גיליון ציונים (בטא)
  לוח שנה (בטא)
  הקבצים שלי (בטא)
  הקלטות בזום (בטא)
  התחברות

אתר מרכזי
אתר הבנים
אתר הבנות
אתר ההורים